Pro internetové objednávání stravy používáme portál iCANTEEN. Přihlásit se do systému můžete na našich webových stránkách v záložce JÍDELNÍČEK (v horní černé liště).
Stravování je zajištěno v jídelně přímo v budově školy v Hluboši i na Dobříši. Na obou pracovištích je v provozu i kantýna.
Odhlašování stravy:
Strávníci si přihlašují nebo odhlašují obědy vždy nejpozději den předem do 13. 00 hod, a to prostřednictvím internetového portálu iCanteen (přihlášení přes záložku Jídelníček v horní černé liště), osobně u vedoucí školní jídelny (Hluboš) nebo v kanceláři u p. Kubíkové (Dobříš), prostřednictvím terminálů umístěných v jídelně, a nebo telefonicky. Stravné za neodhlášené obědy se nevrací. UPOZORNĚNÍ: Strávník má nárok na dotované školní stravování pouze ve dnech pobytu ve škole a 1. den neplánované nepřítomnosti. Další dny je nutno koupit oběd za plnou cenu. Více ZDE.
Přihlašovací údaje do internetového portálu obdrží strávníci u vedoucí ŠJ.
K evidenci stravy je používán čipový přívěsek, který slouží zároveň i pro vstup do budov školy. Záloha za čipový přívěsek činí 150,-- Kč.
Způsob úhrady stravného:
1) Povolení k inkasu pro účet ŠJ číslo: 10436211/0100 První platba proběhne v srpnu. Bude inkasována jistina, která pokryje náklady na stravné za září a následně za další měsíce (1 000,-- Kč pouze za obědy, 4 000,-- u ubytovaných žáků na DM – celodenní stravování). Tato jistina bude vyúčtována až při ukončení stravování. Bez zaplacení jistiny nelze zahájit stravování. Další platby budou inkasovány na základě skutečně objednané stravy vždy k 15. následujícího měsíce (první inkaso k 15. 10.). Strava je automaticky každý nový měsíc považována za objednanou, neodhlásí-li si ji strávník sám.
2) Hotově – platba předem ve školní jídelně. Úhrady stravného na září lze provést vždy poslední týden v srpnu od 8.00 do 14.00 hod. Strava je objednána až po zaplacení.
Pro případné další informace se obracejte na vedoucí školní jídelny , tel. č. : 318 429 928; jidelna@souhlubos.cz